mommy ή μαμά
thilasmos
toketos
mycare - φροντίδα
athome
arkoudos
nanny - επιλέγοντας νταντάδες

Ασκήσεις για μετά τον τοκετό

Ασκήσεις για μετά τον τοκετό

Μια από τις μεγαλύτερες αγωνίες των γυναικών μετά τον τοκετό είναι το πότε θα επανέλθει το σώμα τους στην κατάσταση που ήταν πριν την εγκυμοσύνη. Ας ξεκινήσουμε λέγοντας πως χρειάζεται αρκετή υπομονή. Τα κιλά της εγκυμοσύνης είναι πολλά και το πάχος περιορισμένο σε ένα πολύ συγκεκριμένο σημείο. Η δίαιτα από μόνη της και δεν αρκεί και φυσικά είναι λάθος για την μητέρα που θηλάζει. Χρειάζεται ισορροπημένη διατροφή και ασκήσεις πολύ συγκεκριμένες. Το σώμα πρέπει να επανέλθει με ήπιο τρόπο για να μην κινδυνεύσει η υγεία της μητέρας. Δεν το παρακάνουμε, λοιπόν, ειδικά αν έχει γίνει καισαρική τομή.

-Ασκήσεις Kegel
Οι ασκήσεις Kegel είναι οι πιο σωστές για γυναίκες που μετά τη γέννα αντιμετωπίζουν προβλήματα όπως η ακράτεια ούρων ή άλλα προβλήματα σεξουαλικής φύσης. Με τις ασκήσεις Kegel δυναμώνουν οι μύες της πυελικής χώρας. Μπορείτε να πάρετε συμβουλές από τον γυναικολόγο ή τη μαία σας σχετικά με αυτές τις ασκήσεις και να ξέρετε πως μπορούν να γίνουν και ενώ είστε καπλωμένη.

-Η σανίδα…
Οι κοιλιακοί πρέπει οπωσδήποτε να αποφεύγονται! Είναι ό,τι πιο λάθος μπορείτε να κάνετε μετά τη γέννα. Δώστε τη θέση τους στη γνωστή και αγαπημένη σε όλους σανίδα. Ευθυγραμμίστε το σώμα σας και την σπονδυλική σας στήλη. Θα βοηθήσει στη σύσφιξη των μυών της κοιλιακής χώρας ενώ παράλληλα θα ενδυναμώσει τον κορμό σας.

-Περπάτημα
Κανένας δεν σας απαγορεύει όμως να περπατάτε πολύ. Αν ο καιρός είναι καλός μπορείτε να το συνδυάσετε και με τη βόλτα του μωρού. Πάρτε το καροτσάκι με το μωρό, τη φίλη σας ή τη μαμά σας και περπατήστε, μιλήστε και χαρείτε το σαν να μην πρόκειται για άσκηση αλλά για βόλτα!

-Yoga
Και πάλι ο γιατρός και η μαία σας θα σας πουν ποιες ασκήσεις yoga είναι προτιμότερο να κάνετε ανάλογα με την κατάστασή σας και το αν γεννήσατε με φυσικό τοκετό ή καισαρική τομή. Η yoga είναι ένας πολύ σωστός τρόπος εκγύμνασης μετά τη γέννα, αφού σας ισορροπεί και συναισθηματικά, σας κάνει να αναπνέετε πιο σωστά και ήρεμα…

Share This

Leave a Comment